ראה"מ בישיבת מצפה יריחו: "ארץ ישראל נקנית בייסורים – והיא נבנית"

    איתי גדסי No Comments on ראה"מ בישיבת מצפה יריחו: "ארץ ישראל נקנית בייסורים – והיא נבנית"

    ראש הממשלה התארח בישיבת "מצפה יריחו" יחד עם חברי כנסת ושרים מהליכוד. ראש הישיבה הרב יצחק סבתו אמר לראש הממשלה: "קשה לי לראות כיצד חלקים בעולם המשפט משיבים טובה תחת רעה לראש הממשלה" | ראש הממשלה בנאומו: "אני מקדיש את חיי בשביל הידיעה הפשוטה שעתיד ארץ ישראל הוא במדינת ישראל"

    צילום: ישיבת מצפה יריחו (שלמה דווק)
    22:55
    05.05.24
    קובי פינקלר No Comments on שלושה לוחמים נפלו באירוע הקשה במעבר כרם שלום

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    ראש הממשלה ערך היום (חמישי) ביקור היסטורי בישיבת מצפה יריחו. בביקור השתתפו: ראש הישיבה הגבוהה הרב יצחק סבתו, ראש מועצת מטה בנימין ישראל גנץ, שר התחבורה ישראל כץ, שרת התרבות מירי רגב, חבר הכנסת מיקי זוהר, ראשי רשיות ביו"ש ובכירים נוספים.

    WhatsApp Image 2019-12-19 at 13.34.19(1)

    ראש הישיבה הרב שבתי סבתו שיבח את תפקודו של ראש הממשלה ואמר: "תחת שרביט הנהגתו של בנימין נתניהו זכתה מדינת ישראל להגיע לשגשוג מדהים ולהשגים כבירים בכל התחומים. כדברי הפסוק "ושמתיך לגאון עולם לדור דור" ראש הממשלה זכה להגשים את חזון הנביאים בהרמת קרן ישראל לעיני כל העולם כולו. החל משליחותו כשגריר בוושינגטון ועד התמודדות עם כל האתגרים בחוכמה בינה ודעת".

    WhatsApp Image 2019-12-19 at 13.34.22

    הרב התייחס לאחיו של ראה"מ יוני נתניהו: "לעולם לא נשכח את אחיו של ראש הממשלה סגן אלוף יוני נתניהו זכר צדיק וקדוש לברכה. שהוא עברונו אות ומופת לעולם ועד. שמסר את נפשו לקיום מצוות פדיון שבויים משבי נורא באוגנדה."

    "כשאני ניצב כאן לייד ראש הממשלה קשה לי לראות כיצד חלקים בעולם המשפט משיבים טובה תחת רעה לראש הממשלה" התייחס הרב לכתבי האישום ובירך את נתניהו: "אנחנו נרגשים מאוד מהביקור המיוחד של ראש הממשלה ומברכים את יקירנו ואהובנו בנימין נתניהו ראש ממשלת ישראל שימשיך להנהיג את מדינת ישראל בעוז ובאמונה בה' אלוקי ישראל בחזון ובגבורה לעוד הרבה שנים בבריאות איתנה בעזרת ה", אמר הרב בסיום דבריו.

    WhatsApp Image 2019-12-19 at 13.34.20

    ראש הממשלה מר בנימין נתניהו הודה על האירוח: "אני מודה לרב ממעמקי ליבי, תודה לך הרב ממעמקי ליבי ריגשת אותי עד מאוד בדברי האמת והצדק שלך. שמעתי את הדברים שהם חדים ברורים ויוצאים מלב. מלב יהודים. יהודים גאים. שורות שורות של תלמידים ובוגרים".

    WhatsApp Image 2019-12-19 at 13.34.18(1)

    עוד הוסיף ראה"מ: "שמעתי דיברי אמת וצדק ואני נרגש. כי יש יורד בדרך יריחו. זו ארצנו. ארץ התנך. ארץ אבותינו. ארץ עתידנו. אני זוכר את ההתרגשות העצומה שאחזה בי וגם באחי אחרי הניצחון במלחמה. לכן אתם אולי אחרי שנולדתם לתוך הארץ השלמה זה נראה לכם כמובן מאליו. יש כאן נס של דורות. אבל זה לא רק נס אנחנו חזרנו לכאן לבורות המים לארץ ישראל. חזרו לדרך יריחו".

    WhatsApp Image 2019-12-19 at 13.34.19

    ראה"מ סיפר על שירותו בסיירת מטכ"ל: "אני זוכר את המבצע הראשון שירדנו כאן, בכביש הגישה בנבי מוסא. ארץ ישראל נקנית ביסורים. הייסורים הכי גדולים זה האחים לנשק. החברים שנופלים. אבל היא נקנית והיא נבנת".

    WhatsApp Image 2019-12-19 at 13.34.24(1)

    ראש הממשלה התייחס לחיבור האישי שלו לתורת ישראל: "אני כל שבת קורא את פרשת השבוע לעיתים רבות בני יחד עם בני אבנר, אני לא אומר את הדברים מהשפה ולחוץ אני חי את זה, אני נושם את זה. אני מאמין בזה. אני מקדיש את חיי בשביל הידיעה הפשוטה שעתיד ארץ ישראל הוא במדינת ישראל. והמדינה שלנו חזקה מאוד. החזק שורד. ועלינו להיות חזקים כפי שלא היינו מעודינו" אמר בסיום דבריו.

    WhatsApp Image 2019-12-19 at 13.34.23(1)

    ראש מועצת בנימין ישראל גנץ אמר לראש הממשלה: "ימים לא פשוטים עוברים עליך, ועלינו, אך אני מאמין שב"ה נתעצם גם מהם, למען עמנו וארצנו. אבל בנימין הראשון שכשמו אתה נקרא, וכשמו גם אנו נקראים, ושעל הולדתו ויתמותו קראנו בפרשת השבוע האחרונה, מוכיח לנו שעם הנצח לא מפחד מדרך ארוכה.  ולכל אורך הדרך הארוכה, אנחנו לצדך".

    WhatsApp Image 2019-12-19 at 13.34.21

    הישיבה בראשות הרב שבתי סבתו הוקמה לפני יותר מ-30 שנה בלב המדבר. מאז הרב סבתו עוסק בהפרחת המדבר על ידי לימוד התורה. בישיבה לומדים מעל ל-500 בחורים בישיבה תיכונית וגבוהה. והיא מהמובילות בישיבות הציונות הדתית.



    0 תגובות